diumenge, 11 de desembre del 2011

SIN PIEL 2011

Prop de cinquanta activistes d’AnimaNaturalis han protestat nus i amb els cossos tacats de sang contra la crueltat que amaga la indústria pelletera en l’acte Sin Piel que celebra la seva setena edició.

En català:


Malgrat el fred, quatre graus de temperatura, els activistes han estat estirats a terra durant mitja hora. Mentrestant, voluntaris de l’organització repartien fulletons amb informació sobre el negoci de la indústria pelletera que cada any assassina a més de 60 milions d’animals a tot el món per a utilitzar les seves pells com peces de roba.

Visons, fures, guineus, conills, foques, llúdries, vaques, xinxilles, gossos i gats formen part de l’ampli grup d’animals que són assassinats per a convertir les seves pells en peces de vestir o accessoris de moda.
Els animals explotats en les granges pelleteres viuen amuntegats, suportant unes condicions de vida miserables, i acaben sent brutalment assassinats perquè la seva pell sigui convertida en peces de roba. “Volem que els consumidors siguin conscients de l’atroç sofriment que s’oculta darrere d’aquest negoci cruel i inhumà. A l’actualitat, amb tantes alternatives a l’hora de vestir-se, des del cotó al lli, passant pel folre polar o la microfibra, no té sentit arravatar la pell a un animal per a confeccionar peces de roba que es poden fabricar de moltes altres maneres”, assegurava Sergio García Torres, coordinador general de AnimaNaturalis a Madrid.
Des d’AnimaNaturalis es considera que si els consumidors sabessin d’on provenen les peces de vestir que normalment són exposades en botigues i grans magatzems, la immensa majoria refusaria comprar-les. En els últims anys s’està constatant un major increment en la sensibilitat social enfront del sofriment animal en general, i en particular enfront d’aquest tipus d’indústries.             

en español:


Cerca de cincuenta activistas de AnimaNaturalis han protestado desnudos y con sus cuerpos manchados de sangre contra la crueldad que esconde la industria peletera en el acto Sin Piel que celebra su séptima edición.
A pesar del frío, cuatro grados de temperatura, los activistas han permanecido tumbados en el suelo por espacio de media hora. Mientras tanto voluntarios de la organización repartían folletos con información sobre el negocio de la industria peletera que cada año asesina a más de 60 millones de animales en todo el mundo para utilizar sus pieles como prendas de ropa.

Visones, hurones, zorros, conejos, focas, nutrias, vacas, chinchillas, perros y gatos forman parte del amplio grupo de animales que son asesinados para convertir sus pieles en prendas de vestir o accesorios de moda.
Los animales explotados en las granjas peleteras viven hacinados, soportando unas condiciones de vida miserables, y acaban siendo brutalmente asesinados para que su piel sea convertida en prendas de ropa.
“Queremos que los consumidores sean conscientes del atroz sufrimiento que se oculta detrás de este negocio cruel e inhumano. En la actualidad, con tantas alternativas a la hora de vestirse, desde el algodón al lino, pasando por el forro polar o la microfibra, no tiene sentido arrebatar la piel a un animal para confeccionar prendas de ropa que se pueden fabricar de muchos otros modos”, aseguraba Sergio García Torres, coordinador general de AnimaNaturalis en Madrid.
Desde AnimaNaturalis se considera que si los consumidores supieran de dónde provienen las prendas de vestir que normalmente son expuestas en tiendas y grandes almacenes, la inmensa mayoría rehusaría comprarlas.
En los últimos años se está constatando un mayor incremento en la sensibilidad social frente al sufrimiento animal en general, y en particular frente a este tipo de industrias. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada