dimarts, 11 d’octubre del 2011

SENTÈNCIA FAVORABLE ALS ANTITAURINS

El judici celebrat el passat 30 de setembre de 2011, al Jutjat d'Instrucció nº 1 de Laredo pels fets esdevinguts en la protesta antitaurina autoritzada en el citat municipi el 30 d'agost de 2009, ha determinat que quatre de les cinc persones identificades pels agents són culpables de desordres públics, amenaces, furt i danys. La sentència els condemna a deu dies de localització permanent, dos mesos i deu dies de multa diària de deu euros, el que fa un total de 700€ cadascun, i l'obligació d'abonar 172,2 euros en concepte de material sostret i danyat als manifestants.

En català:


A la manifestació de 2009, un grup d'uns quaranta activistes de diversos col·lectius convocats per Huellas de Cantabria, es van desplaçar fins a Ampuero per a protestar pacíficament contra els encierros y corridas de les festes de la “Virgen Niña”. Allà van ser rebuts amb insults, agressions, robatoris i vexacions que van patir durant els 40 minuts que va durar la concentració. Huellas de Cantabria i els col·lectius presents, tant en la protesta com en el judici, es mostren satisfets per la condemna i la consideren útil per a poder seguir manifestant-se en el futur amb la seguretat que, aquests lamentables fets, no es tornaran a repetir. 

en español:


El juicio celebrado el pasado 30 de septiembre de 2011, en el Juzgado de Instrucción nº 1 de Laredo por los hechos acontecidos en la protesta antitaurina autorizada en el citado municipio el 30 de agosto de 2009, ha determinado que cuatro de las cinco personas identificadas por los agentes son culpables de alteración del orden público, amenazas, hurto y daños. La sentencia los condena a diez días de localización permanente, dos meses y diez días de multa diaria de diez euros, lo que hace un total de 700€ cada uno, y la obligación de abonar 172,2 euros en concepto de material sustraído y dañado a los manifestantes. En la manifestación de 2009, un grupo de unos cuarenta activistas de diversos colectivos convocados por Huellas Cantabria, se desplazaron hasta Ampuero para protestar pacíficamente contra los encierros y corridas de las fiestas de la “Virgen Niña”. Allí fueron recibidos con insultos, agresiones, robos y vejaciones que sufrieron durante los 40 minutos que duró la concentración. Huellas de Cantabria y los colectivos presentes, tanto en la protesta como en el juicio, se muestran satisfechos por la condena y la consideran útil para poder seguir manifestándose en el futuro con la seguridad que, estos lamentables hechos, no se volverán a repetir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada